onsdag den 1. februar 2012

Syns altså det er smart...

Jeg har smarte 3 apps jeg gerne vil dele med dig idag ... Mest for voksne tænker jeg.

1.
De daglige indkøb kan organiseres på din Ipad eller Iphone... Jeg bruger "Indkøbslisten" hver dag, når jeg lige kommer i tanke om noget jeg mangler ... Præcis som at skrive en seddel ... Bare smartere, mere overskueligt og så er listen lige ved hånden (ja, altså hvis din mobil er det) - SKØNT!

Tryk på billedet og hent i App Store
Organiser dine planlagte indkøb på en enkelt måde ved at bruge indkøbslisten.

Tilføj dine varer med beskrivelse, antal, enhed og pris. - Har du tilføjet en vare én gang, så husker app'en det, - næste gang du skal tilføje varen, skriver du bare de 2-3 første bogstaver og vælger varen fra listen.

Når du har lagt en vare i kurven trykker du på indkøbskurv ikonet og varen bliver flyttet fra indkøbslisten til den virtuelle indkøbskurv. - På den måde er det let at se, hvilke varer du mangler... SMART.

Indkøbslisten koster kr. 6,-


2.
Er du også ved at drukne i reklamer flere gange om ugen, så er "Tilbudsavis" et godt påfund, den er forholdsvis ny for mig... Den er super smart! ...  Og på postkassen sidder nu klistremærket  "Nej tak til reklamer" ... også SKØNT!

Tryk på billedet og hent
gratis i App Store
Dine tilbudsaviser og kataloger er nu samlet i en app, du kan nemt søge efter dine tilbudsvarer, læse aviser, lave din egen personlige butiksfavoritliste og få vist butikkerne på et kort eller på en liste sorteret efter din afstand til butikken.
Med "Tilbudsavis" kan du læse dine tilbudsaviser og kataloger i ro og mag, når det passer dig, uanset om du er hjemme, på farten eller ude og handle.

Du kan blandt andre se ugens tilbud fra Netto, Føtex, Bilka, SPAR, JYSK, TDC, BAUHAUS, Telenor, SILVAN, Panduro Hobby, IDEmøbler,ILVA, BIVA og mange mange flere.

Ja tak til "Tilbudsavis" ... Nej tak til reklamer! ... Smart og miljørigtigt.

Findes både til Iphone og i HD til Ipad.

3.
At handle dagligvarer hjemmefra har jeg ikke benyttet mig af endnu... Men jeg synes det er smart, hvis du f.eks. ikke har bil, bor langt væk fra eller af andre årsager ikke har mulighed for at komme til indkøbsmuligheder og/eller skal handle meget, så er det da genialt at dine varer kommer lige til din dør.

Tryk på billedet og hent
gratis i App Store
Ønsker du at handle hjemmefra, fra jobbet eller hvor du befinder dig er denne app en mulighed.

SuperBest er de første, der tilbyder en app, hvor du kan købe dine varer direkte på mobilen og få dem leveret til døren.

Der er også opskrifter og gode tilbud.

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar