fredag den 24. februar 2012

Er du mindful eller kunne du tænke dig at være det...

Ønsker du mere nærvær i din hverdag og mindre stress i dit liv, men finder meditation svært tilgængeligt? ... Så er Mindfullness Appen lige noget for dig!

Klik her og
hent i App Store
Mindfulness Appen er et værktøj til at blive mere nærværende i hverdagen. Den hjælper dig med det, der er allersværest med mindfulness, nemlig at huske at være mindful!

Mindfulness Appen er for alle, der ønsker at blive mere nærværende i livet, både nybegyndere og mere erfarne brugere af meditation.

Jeg ønsker, at den vil berige din hverdag og hjælpe dig til mere nærvær, opmærksomhed og energi!

Den hjælper mig, - for jeg er altså en klovn til lige at sætte 3-15 min. af på 'mig' hver dag, så jeg har sat min til at minde mig om at meditere hver dag ... Også til at sende mindfulness meddelelser et par gange om dagen...

Det er NU der er tid til dig ... For bare kr. 12,-

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar